dinsdag 26 augustus 2014

Catrice Velvet Matte eyeshadow review


Catrice heeft een aantal nieuwe producten toegevoegd deze zomer voor aankomende herfst en winter! Jullie hebben hem al in mijn shoplog voorbij zien komen: de nieuwe Matte Velvet eyeshadow van Catrice! Een prachtige aubergine kleur is waar ik voor gekozen heb. Hier kun je lezen hoe hij mij bevalt!


Je ziet matte oogschaduw niet zo vaak voorbij komen, al helemaal niet bij de budget merken. De oogschaduw is vaak met glitters of in ieder geval erg glimmend. Daar ben ik niet zo'n fan van dus daarom werd ik ook erg enthousiast toen ik hoorde dat Catrice matte oogschaduw in het assortiment heeft! Ik was gelijk om! Deze móest ik proberen. Er waren zes verschillende kleuren te verkrijgen, om te beginnen ben ik eerst maar voor één oogschaduw gegaan. De aubergine-rode genaamd '040 Al Burgundy'.



Ik vind de oogschaduw er chique uit zien, ook al is het doosje niet erg luxe. De oogschaduw staat een beetje bol en dat geeft een mooie uitstraling! Ik ben ook gewoon alleen al fan omdat de kleur echt zo mooi is! Ik was al een hele poos op zoek naar een donkerrode/paarse kleur en dit is perfect.



Na deze swatch was ik zéker om! Ook al is de kleur niet helemaal mat - er zit een hele lichte glans in- de oogschaduw is zó zacht! Hij gleed heel gemakkelijk over mijn huid heen en de pigmentatie is in een woord geweldig! Zoveel kleur van een enkele veeg is echt super. Ik ga deze absoluut gauw gebruiken voor een mooie ooglook.

Ik ben nog wel even benieuwd hoe het met de matheid zit van de andere oogschaduwkleuren aangezien deze nog steeds een kleine glans heeft.. Maar voor maar €3,99 hoef je ze niet te laten liggen!

Heb je al gekeken naar de andere nieuwe producten van Catrice?

Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten