zaterdag 19 juli 2014

The best ebay buys


Voor wie nog niet bekend zijn met eBay, het is een soort marktplaats, maar dan wereldwijd. Werkelijk alles is er te koop, en veel dingen worden aangeboden voor belachelijk lage prijsjes en dan ook nog met gratis verzending. Dat klinkt aantrekkelijk, en dat is het ook. Ik snuffel graag rond op eBay en sinds ik lid ben van de faceboekgroep 'The best eBay buys' wordt de verleiding om alle leuke hebbedingetjes te kopen steeds groter! Vandaag vielen er dus twee pakketjes op de mat, en als je verder leest zie je wat ik heb gekocht.


Allereerst wil ik je de eerder genoemde groep op Facebook: The best ebay buys, zeker aanraden als je houdt van goedkope spulletjes. Het is een handige groep waar leuke en goedkope ebay aanwinsten worden gedeeld, ook als je op zoek bent naar een item via ebay kun je in deze groep terecht, geholpen word je zeker! Er komen echt allerlei dingen voorbij. Veel kleding, maar ook sieraden, schoenen, tassen, make-up en andere hebbedingetjes! Zo ben ik ook aan een aantal van mijn aankopen gekomen en ik ben er erg blij mee.


Zo heb ik dit wereldkaart-horloge gekocht via de groep! Hier op eBay.
Ik ben er echt heel blij mee! Ik heb gekozen voor een bruin bandje maar hij is er ook in het wit, zwart en panterprint. Het bandje is wel een beetje cheap. Maar voor $2,12, omgerekend €1,61 , ga ik daar absoluut geen probleem van maken hoor! Het is altijd nog een optie om de bandjes te vervangen dus ja, goeie deal!


En in het tweede pakketje zat deze zonnebril! Hier vind je 'm op ebay. Toen ik deze zag móest ik hem gewoon kopen, in de eerste instantie voor de grap omdat ik nooit weet waar ik mijn zonnebril moet laten als ik hem niet meer op wil - haha-. Maar nu ik hem binnen heb vind ik hem wel tof eigenlijk! En het is nog best een stevige bril ook, wat ik dan weer niet had verwacht voor de €2,08!

Twee leuke nieuwe items dus! Voor minder dan €4,- en binnen twee weken binnen! Er is nog meer onderweg, hopelijk ligt dat binnenkort ook op de mat!

Heb je al wel eens wat via eBay gekocht?

Liefs!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten