donderdag 17 juli 2014

New in; clothes!


De afgelopen tijd heb ik heel wat dingen gekocht. Vooral veel binnen gekregen via internet. Inmiddels is de helft alweer teruggestuurd, maar ik laat graag de dingen zien die ik houd! Nieuwe, fijne, zomerse items die ik met plezier draag!


Een topje waar ik al eeuwen naar op zoek was - en eigenlijk nog steeds ben - is een crop top met hoge hals maar zónder col! Ik vond deze voor maar 5 euro in de sale bij h&m en ik kon hem níet laten liggen, ook al is het niet mijn maat en valt hij anders dan ik wilde. Nog steeds vind ik hem leuk en jaa, blij!


Daarna kocht ik eindelijk een mom jeans. Ik heb er lang over getwijfeld, maar vind hem uiteindelijk wel heel erg leuk. Eens iets anders. Ook van de H&M overigens. Helaas niet in de sale, en gelukkig nog net mijn maat, wow deze waren snel uitverkocht.



Omdat ik merkte hoe fijn maxi's zijn wilde ik graag nog een jurk van dezelfde stof. Ik bestelde deze jurk in het grijs én in het zwart en ze zitten echt zó comfortabel! Echt een aanrader!Met mijn 1.65 zijn maxi-jurken vaak te lang.. Maar tot mijn grote verbazing was hij precies lang genoeg! Perfect!
Daarnaast koos ik nog voor een classy bordeaux rode maxi-jurk met hoge hals, deze is ietwat aan de lange kant voor mij, maar door het elastiek in de taille hoger te dragen is er niets van te zien!

En tot slot, deze grijze maxi-rok van de HEMA! Eigenlijk was ik op zoek naar een licht roze van de HEMA in mijn maat, maar die waren uitverkocht en toen kwam ik deze grijze tegen! Geen probleem want veel grijs heb ik ook nog niet in mijn kast en stiekem vind ik deze ook nog veel leuker.


Wat is jouw ultieme item voor deze zomer?

Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten