dinsdag 1 juli 2014

Goals for July


Twee artikelen op één dag!? Já! Voorgaand artikel had ik gisteren al willen plaatsen, maar daarbij ging iets fout. Dit artikel stond gepland voor vandaag en hier is 'ie dan! Een nieuwe maand met nieuwe goals! Juni is voorbij gevlogen, de vakantie breekt aan en het is zomer! Hierbij dus ook mijn lijstjes, eentje voor deze maand en die van afgelopen maand


Eerst maar een terugblik op de doelen van afgelopen maand. De helft heb ik in ieder geval gehaald.


-Picknicken stond opnieuw op mijn lijstje, bovenaan dit keer. Helaas heb ik er opnieuw geen tijd voor gehad, wat wel heel stom voelt. Juli is dé ultieme(?) zomermaand waarin ik móet picknicken!

-Sport is waarschijnlijk gewoon niks voor mij, want halverwege de 30 day AB challenge ben ik afgehaakt. En niet eens omdat het me te zwaar was, ik vergat een paar dagen en heb het daarna compleet opgegeven. Baalmomentje. Van het geplande sportieve maandje in juni is niks terechtgekomen...

-Gelukkig heb ik wel mijn kledingkast kunnen uitruimen! Dit was ook wel nodig, aangezien ik behoorlijk wat aanschaf maar eigenlijk nooit iets weggooi. Naar de helft had ik al een langere tijd niet meer omgekeken, dus deze zijn uit mijn kledingkast verwijderd. Ik moet zeggen dat het lastig was, maar dat het een heerlijk opgeruimd en rustig gevoel gaf! :)

-Zoals ik al zei, is er van het geplande sportieve maandje niets terecht gekomen. De mooie plannen om hardlopen weer op te pakken zijn gefaald. Ik heb precies 0 keer hardgelopen afgelopen maand!

-De vakantie staat voor de deur en ik ben over naar vwo 5! Het was geen heuse verrassing, maar de laatste toetsweek is me wel wat tegengevallen. Mijn plan om de toetsweek te knallen is voor de helft geslaagd, haha. Goed genoeg voor mij.

-En als laatste ben ik afgelopen vrijdag ook nog eens naar de kapper geweest! Er is niet veel veranderd, het is nog steeds heel lang, maar wel een stuk gezonder! Dode puntjes en gespleten haarpunten zijn voorlopig even verleden tijd. Misschien heb ik in de zomervakantie de moed om weer eens voor een drastische verandering te gaan..
                                

En dan nu de goals voor juli! Het lijstje lijkt steeds korter te worden, er staan nu maar 5 goals op. Maar dit heb ik ook bewust gedaan omdat ik deze vakantie veel moet werken. Er zal dus minder tijd overblijven om goals te realiseren, maar nog steeds wil ik een aantal dingen graag doen!


-Allereerst, en voor nu ook de laatste keer, wil ik picknicken! Nu écht écht écht! Uitgebreid. Lekker. NU.

-Verder wil ik meer vooruit gaan werken voor deze blog, ik hoop dat ik dan wat vaker artikels kan gaan plaatsen dan een keer in de week/twee week en dat die voor meer reacties en inspiratie gaan zorgen!

-Ik had voor Pinkpop een analoge camera aangeschaft omdat het me heel leuk leek om te gebruiken voor een extra speciale herinnering. In de werkelijkheid kwam hier helaas niets van terecht. Ik hoop dat ik tussen het werken door nog wat extra leuke momentjes kan beleven waar ik eindelijk de analoge camera gebruiken ga!

-Ook wil ik mijn receptenboekje aanvullen. Teske schreef ooit een diy voor een eigen receptenboekje, ik vond dat zo'n leuk idee dat ik er ook een heb gemaakt! Haar artikel kun je hier teruglezen! Ik heb dus een boekje met recepten, maar vol is deze nog lang niet! Ik wil deze zomer op zoek naar een gepast recept ter aanvulling! (Misschien een idee om deze dan met jullie te delen?)

-En als laatste wil ik graag weer eens een bioscoopje pakken. Niet echt iets voor in de zomer, maar toch heel gezellig en knus. Hopelijk draaien er leuke films deze maand zodat ik 'm aan het einde van de maand kan afstrepen!

Hopelijk kan ik deze maand alle goals afstrepen, ze zijn in ieder geval niet té moeilijk!

Wat zijn jullie goals deze maand?

Liefs!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten