dinsdag 24 juni 2014

woon- / werk- / slaapkamerinspiratie



Van kleins af aan heb ik het altijd super leuk gevonden om mijn kamer in te richten, of juist hér in te richten. Stiekem kan ik niet wachten tot ik uit huis ga, want dan heb ik een héél huis om in te richten, mijn kamer is intussen te klein voor al mijn ideetjes. Ik ben namelijk altijd wel bezig met dingetjes verplaatsen, opruimen en mooier maken in mijn kamer en ik vind het ook echt super leuk om woonmagazines te bekijken of rond te neuzen in woonwinkels. Interieurs in woonmagazines zien er altijd zo perfect en clean uit! Mijn probleem is eigenlijk dat ik witte en minimalistische interieurs geweldig vind, maar dat ik er zelf gewoon teveel 'troepjes' voor heb. Gelukkig is er ook nog het internet waar ontzettend veel inspiratie op te vinden is, en deze wil ik ook graag met jullie delen!









Ik heb er eventjes voor gekozen om geen toelichting te geven bij elk plaatje omdat de plaatjes wel redelijk voor zich spreken! Ik vind witte (lichte) muren het mooist, met óf een houten vloer óf een lichte vloer. Houttinten vind ik sowieso erg mooi ogen in lichte ruimtes en het meubilair heb ik het liefst simpel en 'doorzichtig'. Geen lompe grote meubelen, op wat knusse banken na! Mooie simpele schilderijtjes aan de muur vind ik ook echt een must! Het maakt de sfeer in een kamer meteen anders. Ik zou er een moord voor doen om een kamer te hebben die er (ongeveer) zo uit ziet! Toch zal ik een middenweg moeten vinden aan deze plaatjes zo samen te zien, aangezien deze stijlen niks worden in één huis, en ik vooralsnog teveel 'troepjes' heb! - haha-

Passen al jouw ideeën wel in jouw kamer, of kom je ook ruimte te kort?

Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten