woensdag 11 juni 2014

Pinkpop 2014

bron foto 
Het is alweer woensdag, maar drie dagen geleden was het dan zo ver.. Eindelijk ging ik naar Pinkpop! In mijn vorige post heb al je kunnen lezen over mijn outfitstruggles, die ik heb overleefd overigens.. Hier lees je de ervaring! :)




Ik ben zo slim geweest om mijn batterij te willen 'sparen', waardoor ik bijna geen foto's heb gemaakt en de foto's die ik heb gemaakt zijn wazig en mislukt..... Ik heb ook geen duidelijke outfitfoto dus! De enige foto van mijn 'outfit' is de snap hiernaast. Maar ik kan vertellen dat ik uiteindelijk heb gekozen om mijn tuinbroekje aan te doen, met een basic zwart t-shirt. En zwarte vans. Neppe weliswaar. (Dat was overigens niet zo'n beste keuze, die nepperts, want mijn voeten deden ongelooflijk veel pijn). Gelukkig had ik al wél een foto van wat ik mee wilde nemen; een lief gestreept tasje met bruinleren details (ook nep, dat leer), poncho's, verfrissende handgel, verfrissende doekjes en wegwerpcamera's (deze zijn overigens ongebruikt mee getour gegaan :( )





















Daarnaast had ik natuurlijk nog zonnebrandcrème mee, eten voor onderweg in de bus én een vestje om op te kunnen zitten in het gras. De busreis vanuit Zwolle ging sneller dan gedacht, we waren er in drie uurtjes zonder vertraging of vervelende file's. Het begon wel keihard te regenen toen we er bijna waren, maar toen we de bus uitstapten was het gelukkig droog en het is de hele dag bloedheet geweest!


We waren met z'n vieren (Ik, Wouter, Thijs (Wouters huisgenoot) en Camille (een vriendin van Thijs)) en we hebben de hele dag doorgebracht bij de mainstage. Daar hebben we onder andere Chef's Special gezien, The Kooks, Ed Sheeran, Editors en Arctic Monkeys! We hadden een plekje in de front-stage 'kooi' en eigenlijk hebben we daar de hele dag rondgehangen om maar te zorgen dat we vrijwel vooraan stonden! Helemaal vooraan is niet gelukt, maar we hadden wel een perfect uitzicht over het podium, om alle artiesten te kunnen volgen. Arctic Monkeys waren voor mij wel het hoogtepunt van de dag. Ik vond de show echt g-e-w-e-l-d-i-g! The Kooks vond ik trouwens ook heel vet om eindelijk gezien te hebben!



Arctic Monkeys waren absoluut mijn favoriet. Het AM logo op de achtergrond vond ik ook heel vet gedaan, op beide foto's is 'ie vol verlicht. Maar er 'stroomde' licht door tijdens de nummers! Ik ben echt super blij dat ik erbij ben geweest en we hebben ondanks de hitte echt een heel gezellige dag gehad, ik hoop dat het volgend jaar weer kan!



Ga je deze zomer nog naar een festival?

Liefs!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten