vrijdag 23 mei 2014

Wannahaves


Ken je dat gevoel? Het gevoel dat je krijgt als je met jezelf afspreekt dat je voorlopig écht gaat sparen en even niks meer koopt, en plots overal geweldige items opduiken waar je eigenlijk al een tijdje naar opzoek bent?
Dat is precies wat me aan het gebeuren is. In een van mijn vorige posts - may goals - stelde ik voor mezelf het doel om gewoon een maandje even niks meer te kopen. In het begin ging het goed, maar het wordt nu steeds moeilijker om de verleidingen te weerstaan. Ik heb stiekem al zo'n drie keer gecheated. Maar het einde van de maand is in zicht en ik moet me nu echt sterk houden! Omdat het toch wel héél leuk blijft om rond te snuffelen in winkeltjes en online webshops, heb ik mijn 'Wannahaves' voor jullie verzameld.

Ik moet toegeven, sommige vallen een beetje buiten het seizoen, dat is ook een klein struikelblokje, maar dit is wat op mijn lijstje staat!

  1. Zoals ik hem genoemd heb, de blokjesblouse, deze komt van de H&M en ik twijfel al een poosje of ik hem ga kopen, het lijkt me een perfecte vervanger voor mijn versleten lievelingsblouse..
  2. De Nike Roshe Run, ik heb er veel goeds over gehoord en gelezen, het lijkt mij een superfijne schoen, alleen de prijs is een beetje over mijn budget heen..
  3. Het H&M make-up palette is een palette waar ik erg nieuwsgierig naar ben. Mijn ervaringen met H&M make-up is prima en een groot palette lijkt me wel fijn om te hebben. 
  4. Deze salopette oftewel: tuinbroek is van de H&M. Ik heb al een tuinbroek met korte pijpjes (meer passend voor de zomer), maar eigenlijk wil ik nog heel graag eentje met lange pijpen. En toen kwam ik deze dus tegen. Helaas niet zo geschikt voor de zomer. (misschien de frisse zomeravonden?)
  5. Jelly Sandals! Ja écht! Vroeger vond ik deze schoentjes al ontzettend leuk en ze zijn terug! Maar dan wel met hak, voor het iets minder 'stranderige' gevoel.
  6. Oh en dit shirtje van Monki vind ik ook geweldig! Het is een ananas met een gezichtje waardoor het ook wel iets weg heeft van een vis (vind ik dan). Een gewoon leuk shirtje dat makkelijk te combineren is!
  7. Het W7 In The Buff make-up palette! Hierover heb ik ook alleen maar goede dingen gelezen en ik ben nu echt super benieuwd! Het is een dupe van het Naked 2 palette (dat ik overigens ook érg graag in mijn bezit wil hebben) maar omdat het palette van Naked 2 iets aan de prijzige kant is en het W7 palette een geslaagde en meer betaalbare dupe is wil ik hem graag hebben. 
  8. En last but not least.. Een oversized spijkerjack! Ik ben al echt super lang opzoek naar hét perfecte jack en ik geloof dat ik hem heb gevonden besteld. Levi's heeft supermooie maar ook andere merken kunnen voldoen. Misschien een beetje te warm voor de zomer, maar ik denk dat ik er super lang plezier van zal hebben. 


Wat staat er op jouw verlanglijstje?

Liefs!

2 opmerkingen: