donderdag 1 mei 2014

M(a)y goals


Eigenlijk wilde ik dit artikel gisteren al plaatsen, maar ik ben het stomweg vergeten! Oeps.. Ik weet dat ik hiermee ook niet de enige ben, maar ik heb het principe bij verschillende bloggers voorbij zien komen en ik wilde het zelf ook heel graag proberen! Een klein lijstje met wat doelen die ik deze maand graag wil behalen (en waarmee ik daarna natuurlijk door wil gaan..).


Bovenaan mijn lijstje staat dan ook gezonder eten.
Ik probeer al een tijdje te letten op wat ik eet en de hoeveelheid etc., maar deze maand wil ik er echt voor gaan! Ongezonde snacks laten liggen en verruilen voor iets verantwoorders, porties verkleinen en gewoon een regelmatig eetpatroon creëren.

Ook wil ik graag weer eens naar de bioscoop.
Het is al een hele poos geleden dat ik voor het laatst naar de bioscoop ben geweest en dat vind ik zonde, want ik vind het echt ontzettend leuk! Het hangt natuurlijk heel erg af van welke films er draaien, maar ik ga de films die draaien deze maand even in de gaten houden en misschien kan ik dan ook eindelijk mijn bioscoopbon uitgeven. Als jullie tips hebben voor een vette film die deze maand draait hoor ik het graag!

Dan wil ik ook gaan picknicken deze maand.
Aangezien het weer steeds mooier wordt en ik dit al erg lang in mijn hoofd heb, lijkt het me super leuk om deze maand te gaan picknicken! Vroeger picknickte ik veel en het was altijd zo geweldig! De voorbereiding alleen al; een mand volstoppen met lekkers, een kleed mee en dan op de fiets op zoek naar een mooi plekje. Zeker iets wat ik gauw weer wil gaan doen, ik kan niet wachten!

En omdat het nu wel gewoon even genoeg is, wil ik geen kleren meer kopen.
Ik wil in ieder geval zo min mogelijk uitgeven deze maand, want ik zie mijn bankrekening langzaam leeglopen en het doet pijn, haha! Steeds zeg ik mezelf dat het nu genoeg is geweest en dan kom ik iets tegen, wordt de verleiding te groot en gaat het weer mis... Deze maand stop ik mijn pinpas ver weg en hoop ik wat te kunnen sparen!

Zeker wil ik meer leuke dingen doen met vriendinnen.
Vooral mijn beste vriendin zie ik steeds minder en ik vind het ontzettend jammer. Misschien is mei niet de perfecte maand van me om elkaar meer te willen zien (examens, examens) maar oké het idee is er en nu nog even kijken of het gaat passen :).

Poging nummer zoveel, maar nu ga ik écht mijn kamer netjes houden!
Dit spreekt eigenlijk voor zich, ik heb het al vaker geprobeerd, maar ik wil echt dat mijn kamer er wat minder rommelig uit ziet. Mijn bureau wil ik 'clean' houden en naja, minder kleren over mijn stoel gooien misschien? Dingen van de vloer rapen etc. etc.

Meer water drinken past eigenlijk wel een beetje bij mijn nummer één: gezonder eten.
Ik merk gewoon dat ik te weinig drink zo nu en dan, vaak kom ik nét aan 1 liter drinken per dag. Drinken dus, dat is dan dus ook van alles.. Ik wil en ga water drinken en ik hoop dat ik de 2 liter ga halen!

En tot slot wil ik mijn maxi-rok écht gaan dragen.
Een tijdje terug heb ik dan eindelijk een fijne maxi-rok gekocht, maar ik heb hem nog steeds niet gedragen. Wel heb ik hem een paar keer aangehad en daarna veilig omgeruild voor een broek omdat ik twijfelde over de outfit... Deze maand ga ik hem gewoon dragen, ik denk (en ik hoop) dat als ik eenmaal de deur uit ben en ik niet meer terug kan, het uiteindelijk wel meevalt!

Dat zijn dus mijn goals voor de maand mei, ik hoop dat ik me eraan ga houden en dat alles gaat lukken. Stylings-tips voor de maxi-rok of aanraders voor films in de bioscoop zijn natuurlijk welkom! Hebben jullie nog goals voor deze maand?

Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten