donderdag 17 april 2014

paasvakantie = primarkgekte




















Gisteren was dus de eerste dag van mijn paasvakantie en aangezien ik al een langere tijd naar de Primark wilde, is dat precies wat ik gisteren heb gedaan! Shoppen! Aangezien ik in Groningen woon, is er (nog) geen Primark dichtbij, dus ben ik samen met mijn vriend afgerezen naar Almere waar we de dag samen hebben doorgebracht! We hebben een ontzettend gezellige dag gehad die voornamelijk bestond uit reizen (helaas) want het is zo'n drie uur met de trein..

Maar we hebben ook ontzettend leuke kleren gekocht! Ik was eerder in Almere geweest en de eerste keer Primark voor mij was echt een hel! Het was op een zaterdag en ik ben er toen met een vriendin geweest, we hebben letterlijk uren in de rij moeten staan voor de pashokjes en de kassa's! Na die ervaring vond ik het heel fijn om op een gewone doordeweekse dag naar Almere te gaan. Het was echt stukken rustiger (maar nog steeds wel druk).

De gekte rondom Primark heb ik nooit helemaal begrepen, maar ik geloof dat het vooral komt door de leuke kleren die heel goedkoop zijn! En daar ben ik het mee eens! De winkel heeft een supergroot assortiment voor kleine prijsjes! En dat was eigenlijk ook waarom ik er nu weer graag heen wilde. Ik was ontzettend op mijn kledingkast uitgekeken en wilde hem aanvullen zonder dat ik er teveel geld aan zou moeten uitgeven. Met het kaartje van de Blokker en het lieve vriendje ging ik dus opweg en geslaagd ben ik zeker!

Van tevoren had ik een lijstje gemaakt van dingen die ik nodig had, zodat ik niet met al te veel prulletjes in huis zou komen. Op dat lijstje stonden :
- basic t-shirts
- hemdjes
- broeken
- sokken
- fijn gebreid vest(je)
- lange jurk/rok
 - blouse

Dit is wat ik heb weten te kopen:

                                         3 t-shirts en een truitje, een gouden ketting,
                                         oorbellen, een zonnebril en enkelsokjes met kant.

een wit fijngebreid vestje en een maxirok

en als laatste, een zomerse maxi-jurk!

Grotendeels heb ik me dus aan het lijstje gehouden! Ik heb niet súperveel gekocht, - geld hè- maar ik ben blij met mijn nieuwe kleren ( en vriendjelief met de zijne). Ik ben er alleen niet in geslaagd om een fijne broek te vinden of dé perfecte blouse -ik ben al tijden opzoek naar een vervanger voor mijn lievelings-blouse :( - maar daarvoor zijn natuurlijk nog genoeg andere leuke winkels! Voor nu is mijn kast in ieder geval weer even gevuld en mijn rekening geplunderd!

zouden jullie een shoplog willen zien?

Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten