donderdag 24 april 2014

Hairstyles for summer





Het warme weer komt er weer aan (afgelopen dagen was het steeds rond de 20 °C) en dan vind ik los haar vaak warm! Mijn haar is ontzettend lang aan het worden - yesss- maar soms ben ik daar wel zat van en wil ik het even 'kwijt'. Uit mijn gezicht bijvoorbeeld, of uit mijn nek.

Ik ben niet zo goed met mijn haar en ik draag het eigenlijk altijd hetzelfde, namelijk los.. (en achter mijn oor). Nu ik werk heb móet ik mijn haar in een staart, en ik geloof dat ik de angst heb overwonnen. (Ik haat mijn oren)
Ik ben zeker van plan om het vaker vast te dragen, maar alleen een simpele staart of knot vind ik wat saai. Daarom heb ik wat leuke kapsels opgezocht ter inspiratie, om met jullie te delen!


Deze is met stipt mijn favoriet. De 'upside down braid-bun'. Op youtube staan erg veel filmpjes met uitleg hoe je dit bij jezelf kunt doen, mij is het nog niet gelukt - blijven oefenen- maar gelukkig heb ik een lieve moeder die dit wel bij mij kan doen!


Deze 'gevlochten kroon' vind ik ook supergaaf! Het is helaas wel weer invlechtwerk, waar ik dus geen ster in ben, maar als dit me zo lukt is het zeker de moeite waard! Ik vind het echt heel schattig en classy.


Incredible low bun
Ik werd zó enthousiast toen ik dit zag! Wat gaaf! Je kunt het vinden als je 'Rose bun' googelt, even een tutorial zoeken dus!


Dit vind ik trouwens ook érg mooi! Accessoires in je haar. Zoals op de foto is misschien wel een béétje too much - zeker voor school-  maar toch, het ging om de inspratie.


Ennn de 'fishtail braid' oftewel de vissengraadvlecht. Deze vind ik het mooist met veel en dik haar omdat je dan een mooie volle vlecht krijgt. Helaas lukt dit dus niet bij mij.. 


De '(hair) bow bun' vind ik ook wel lief staan! Ik weet niet of het iets is wat ik ooit zou dragen omdat het me iets teveel doet denken aan Minnie Mouse, maar goed, het is wel een leuke variatie!


Dit is ook een super simpele haarstijl gevonden onder 'headband updo'. Je hebt alleen een haarbandje nodig en de tutorial vind je hier!


Tot daar dus mijn inspiratie voor fijne 'zomerse' kapsels! Niet allemaal zijn ze gemakkelijk te maken, maar gelukkig staat het internet vol met voorbeeldjes zodra je even googelt. Een paar ga ik zeker uitproberen!

Hoe draag jij je haar het liefst?

Liefs!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten